General Forums >> The Lobby >> I have a silly question. :-)

Rate

I have a silly question. :-)

1,177 Views
37 Replies Flag as inappropriate
Polar-bear-wave_1533538i_max50

4077 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted almost 2 years ago

 

LOL, BABIES! Just one baby can keep you awake for weeks.........hehehehe.


YaYa SweetAsAVelociraptor
YaYa Sisterhood! Catz rule, dawgs drool!

Cat-in-santa-hat_max50

5364 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted almost 2 years ago

 

freezerburn says ...



LOL, BABIES! Just one baby can keep you awake for weeks.........hehehehe.


 


But you can't take them on patrol with ya, Freezie!... or do y'all do that in AK?



Photobucket

~I wondered why somebody didn't do something, then I realized I was somebody. ~ unknown

White_shirt_max50

5086 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted almost 2 years ago

 

I recall years ago on a slow night several units would meet behind a shopping center. We would play FOOT LOOSE on our sirens. It was fun until the neighborhood starting complaining.

2007-2008_114_max600_max50

368 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted almost 2 years ago

 

gudercop says ...



Ah yeah in N.E. Montana on a cold winters night. Wanna come work here we got fishing and hunting.


 


Thats a good possibility in about 6 years!!!!



Have ASP will travel.

Justice is the one thing you should always find, you gotta saddle up your boys you gotta draw a hard line.

When the gun smoke settles we'll sing a victory tune and we'll all meet back at the local saloon.

And we'll raise up our glasses against evil forces singing whiskey for my men beer for my horses.

Polar-bear-wave_1533538i_max50

4077 posts

back to top
+1

Rated +1 | Posted almost 2 years ago

 

DonnaLynn says ...



freezerburn says ...



LOL, BABIES! Just one baby can keep you awake for weeks.........hehehehe.


 


But you can't take them on patrol with ya, Freezie!... or do y'all do that in AK?



 


LOL, I doubt it! But back when I was on nights I might have tried it!!! I love being a stay at home mom, but I work MUCH harder now than I EVER did at WORK! LMAO!


YaYa SweetAsAVelociraptor
YaYa Sisterhood! Catz rule, dawgs drool!

971551_10151653020529272_1221431162_n_max50

97 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 1 year ago

 

Well, not being an officer yet I can only speculate. But, i would have to imagine a liter of cola goes a long way.

373046_26738651698_2132900450_q_1__max50

1548 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 1 year ago

 

Poor ole me,I had three donut shops in my district which I had to make certain weren't being robbed.Also carried two thermoses of coffee.Yep,lots of traffic stops and special attentions to check.Not a great deal of boredom in a city of over half a million pop.Get on the Interstate and run radar and you will probably have a chase.You won't be bored for long at 130 M.P.H.