General Forums >> Introductions >> Thunder_DB

Rate

Thunder_DB

400 Views
28 Replies Flag as inappropriate
Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top

Posted over 6 years ago

 

what's goin on everybody? to all ya'll who already know me i'd just like to say what's up, and to all ya'll who don't i'll break it down a little bit for ya. my name is ryan and i'm 23 years old and i'm an alcoholic.................. whoops wrong group, hang on let me see here......... naw seriously the name's ryan i'm a non-leo and i'm 23 y/o and i was in the marine corps for 4 years as a 3531 (motor transportation operator) meaning that i drove all the trucks around, cool i know. i served three tours in iraq and am fortunate to say that i didn't have to bleed much for it. i'm a pretty straight forward person and will let you know how i feel and if you don't like it well, tough titties you're old enough, deal with it. i like long walks on the beach and candle lit dinners................... there i go again, if there's anything you need don't hesitate to ask if i can't help ya out i'm pretty sure i know a few people that can without you having to try and jump through all the hoops.

Avatar_max160_max160_max50

2600 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Thanks for your service rc. I greatly appreciate it. Welcome to PL.


Hello my name is Inigo Montoya, you killed my father, prepare to die.

"It's not a constitutional violation for a police officer to be a jerk." Supreme Court Justice Anthony Kennedy -December 4, 2000

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

it was my patriotic duty to fulfill at least that part of my life. which was to defend my country jakesdad and i thank you for the thanks and i appreciate that as well. also i think i remember you saying that you served as well and if that's the truth then i thank you for your service as well brother.

Photo_user_banned_big

671 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

rcullin02 said:

it was my patriotic duty to fulfill at least that part of my life. which was to defend my country jakesdad and i thank you for the thanks and i appreciate that as well. also i think i remember you saying that you served as well and if that's the truth then i thank you for your service as well brother.

Welcome home brother you and I have talked in PM and you know I got your back.

Semper Fi

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Marine4life said:


rcullin02 said:


it was my patriotic duty to fulfill at least that part of my life. which was to defend my country jakesdad and i thank you for the thanks and i appreciate that as well. also i think i remember you saying that you served as well and if that's the truth then i thank you for your service as well brother.


Welcome home brother you and I have talked in PM and you know I got your back.

Semper Fi


hey same to you chris us military boys (especially us marines, no offense to any other branch) gotta stick together.
semper fi to you as well bro.

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Ladies and gentlemen,

For those of you who do not know Mr. RCullin is also the assistant NOOB FTO. So when he offers to help you, well, that is what he is here for! Take advantage of it! :D

Ryan, kudos to you for your service to our country and thanks for being such a great ass! (Umm, I mean assistant!) LOL ya know I cannot be serious for long! :D

stay safe and God bless

Amber


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Damonea said:

Ladies and gentlemen,

For those of you who do not know Mr. RCullin is also the assistant NOOB FTO. So when he offers to help you, well, that is what he is here for! Take advantage of it! :D

Ryan, kudos to you for your service to our country and thanks for being such a great ass! (Umm, I mean assistant!) LOL ya know I cannot be serious for long! :D

stay safe and God bless

Amber

thank you amber, i appreciate it and yes i do have a great ass. LOL. if i'm not here though or you don't a response from me in an email or what not in at least 10 minutes or longer then contact amber a.k.a. Damonea.

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

navycop said:


Damonea said:


Ladies and gentlemen,

For those of you who do not know Mr. RCullin is also the assistant NOOB FTO. So when he offers to help you, well, that is what he is here for! Take advantage of it! :D

Ryan, kudos to you for your service to our country and thanks for being such a great ass! (Umm, I mean assistant!) LOL ya know I cannot be serious for long! :D

stay safe and God bless

Amber


what's a "NOOB" FTO


That my dear is a "newbie field training officer"! Basically he helps the youngin's know their place:D


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

rcullin02 said:

i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.

Your so smart! That is why Nikk made you my assistant. I feel honored....by the way, did RPL find his ass? (I mean assistant:))


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

do you realize that me and you tend to answer people's questions at almost the same time? we need to come up with a system or somethin here. LOL.

-1292 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

NAVY , how ya doing brother? A noob is a newby or newbie! They have graciously accepted to help the noobs by walking them through the place to get a feel for our house and instruct them in our finer ways.

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Damonea said:


rcullin02 said:


i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.


Your so smart! That is why Nikk made you my assistant. I feel honored....by the way, did RPL find his ass? (I mean assistant:))


i don't know if he did or didn't. i'm guessing yes though. see what i'm talking about i finish a response about the time you do. STOP IT. LMAO.

-1292 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Hey Marine good to see ya!

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

rcullin02 said:


Damonea said:



rcullin02 said:


i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.


Your so smart! That is why Nikk made you my assistant. I feel honored....by the way, did RPL find his ass? (I mean assistant:))



i don't know if he did or didn't. i'm guessing yes though. see what i'm talking about i finish a response about the time you do. STOP IT. LMAO.


Me stop it? Your the one in my head...get out you! :D LOL


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Damonea said:


rcullin02 said:



Damonea said:



rcullin02 said:


i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.


Your so smart! That is why Nikk made you my assistant. I feel honored....by the way, did RPL find his ass? (I mean assistant:))



i don't know if he did or didn't. i'm guessing yes though. see what i'm talking about i finish a response about the time you do. STOP IT. LMAO.



Me stop it? Your the one in my head...get out you! :D LOL


sorry can't do it. guess that's why we've been paired up together. LOL.

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

rcullin02 said:


Damonea said:



rcullin02 said:



Damonea said:



rcullin02 said:


i guess she means nooby field training officer. basically take the noobys under our wing that need help and try to weed out the trolls before hand i guess.


Your so smart! That is why Nikk made you my assistant. I feel honored....by the way, did RPL find his ass? (I mean assistant:))



i don't know if he did or didn't. i'm guessing yes though. see what i'm talking about i finish a response about the time you do. STOP IT. LMAO.



Me stop it? Your the one in my head...get out you! :D LOL



sorry can't do it. guess that's why we've been paired up together. LOL.


guess so :D


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

navycop said:


nikkochey said:


NAVY , how ya doing brother? A noob is a newby or newbie! They have graciously accepted to help the noobs by walking them through the place to get a feel for our house and instruct them in our finer ways.


I figured a noob was a newbie, just didn't realize we had "FTO's" for them, but hey sounds like a good idea to me.


Believe it or not it was bad_LTs idea, or at least that is who got me involved and Nikk made it official:D


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

-205 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

You two act like you're married. Ohh wait minute you two.................. n e v e r m i n d

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

hey hey hey there joe! LOL. sssssssssshhhhhhhhhhh not supposed to tell. LMAO. i guess we just make a good team i don't know.

Blue-rose_max50

2246 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Joelawdawg118 said:

You two act like you're married. Ohh wait minute you two.................. n e v e r m i n d

no we aint, bad_LT didn't show up to perform the ceremony! i'll just have to save the dress for later:)


And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years. ~Abraham Lincoln

-205 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Thats why I said n e v e r m i n d

-205 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

That you do Ryan, That you do............

0120091301_max50

7 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Just wanna say welcome Home Marine...GOD BLESS....I've got a cousin over in the Sand Box that is a fellow Marine....Sorry I didn't go the Marine Route....Went ARMY.....Yet From everyone with the 278th Iron Horse ACR "WELCOME HOME MARINE"

Scouts Out

138f8481-ffcf-4a8d-a670-1d1606d5df00_max50

3315 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Hey RC how ya been? : )


"spirit has fifty times the strength and staying power of brawn and muscle" unknown

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

for all ya'll wonderin what's up with this, this is my new screen name from rcullin02.

Crosshairs1_max50

655 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

Oh, now it makes sense


behindthevest.com

Thunderlogo_max50

1199 posts

back to top
Rate

Rate This | Posted over 6 years ago

 

dsponder1980 said:

Oh, now it makes sense

just thought i'd let everyone know in my intro rather than go into every thread and announce it. LOL.