leathergurl05: Profile Photos

  • Harley_doesn_t_get_the_attraction_sq90

leathergurl05: Friends

leathergurl05: Albums

leathergurl05: Quiz Results

Theresa Dufore

Location:
Palmetto, FL
Birthdate:
November 12, 1958
Gender:
Female
Service:
Civilian / Other
Status:
Supporter / Enthusiast

Personal

Hobbies:
Gardening, my dogs, home improvements, my man in Orlando :-)
Favorite Movies:
Pretty much anything except those karate hair-of-the-dragon movies, lol
Favorite TV Shows:
Don't watch t.v. but LOVE the Sopranos on DVD!
Favorite Music:
Classic rock, country, top 40 if that's what they still call it!

Comment Wall

Add this person as a friend to write on their Comment Wall.

  • Img_0933_max50

    Irishcop1961

    over 1 year ago

    Just wanted to wish you a Safe and Merry Christmas.

    Gary

  • Image_max50

    IDEALIST

    almost 2 years ago

    Hello my Friend.
    I hope this note finds you and your loved ones well. The weather in the northeast is turning cooler. The leaves will soon turn into the most beautiful shades of red and yellow. I believe fall to be my favorite season of all.
    How I miss my family in Norway , and the coast. Sometimes it feels like my throat closes. And my heart threatens to break. Thank God, I have my daughter, which helps me with the rare but searingly painful moments.
    Wow, She just started her Junior year in Highschool and works her first Job. How did this happen?
    Time flies, I remember her birth just like it was yesterday.

    friends
    Rima

  • Imagesca4xarl3gatekeeper911_max50

    RAMBO_911

    over 2 years ago

  • Driving_my_truck_summer_2010_max50

    leathergurl05

    about 3 years ago

    When I put comments on my own "wall", can y'all see them? I want to put a code on here for you to save money on leather holsters but not sure if everyone will see it. Is there a place on here to post stuff like that? If anyone can help, thanks!

  • Driving_my_truck_summer_2010_max50

    leathergurl05

    about 3 years ago

    Hi everyone! Just got a friend request so had to come and okay it. Been crazy busy at work..... life very stressful lately..... but stuff happens, right? I hope you all are well and staying safe and healthy. Check out my Facebook page at Ross Leather. I'm the office manager there so if you need an off-duty quality leather holster, belt, etc., let me know. Special discounts for military and law enforcement of course! :-) Gotta run. Take care all, be safe! ~ Theresa ~ XOXO

  • Imagesca4xarl3gatekeeper911_max50

    RAMBO_911

    over 3 years ago

  • Driving_my_truck_summer_2010_max50

    leathergurl05

    over 3 years ago

    MERRY CHRISTMAS, EVERYONE!!! Hope you all have a safe, happy and healthy Christmas and New Years. Hopefully next year I'll have more time to socialize, lol. XOXO, y'all!! :-)

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    over 3 years ago

    Wishing you peace, happiness and joy at Christmas time.Merry Christmas Image

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 4 years ago

    Have a good one. Take care.

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 4 years ago

    Howdy. Have a super rest of the week.Take care.

  • Imagesca4xarl3gatekeeper911_max50

    RAMBO_911

    almost 4 years ago

    '

  • Driving_my_truck_summer_2010_max50

    leathergurl05

    almost 4 years ago

    Hey everyone! Just want to say hi and hope everyone is safe and well. Things could be better here but shit happens and ya just gotta go with it, right? Fall is coming, yay! And I can't wait. This Florida heat is terrible and seems to get worse every year. Y'all take care and I'll stop by again hopefully soon. Busier than a one-armed paper hanger, lol. Take care of each other! :-) ~~ Theresa ~~ XOXO

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 4 years ago

    Thanks for your friendship, It's valued. Take care and I hope your week goes great.

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 4 years ago

    I will never forget.9/11, September 11 Pictures, Comments, Images, Graphics

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 4 years ago


    HAVE AN OUTSTANDING WEEKEND. JOHN