Darren_pic_041_max160
IRELAND110

You can reach this milestone by accruing more than 50 reputation points in the last 7 days

You can reach this milestone by completing the quiz Would You Pass the Police Exam?

You can reach this milestone by completing the quiz Good Cop / Bad Cop

You can reach this milestone by completing Stew Smith's Fitness Challenge

You can reach this milestone by inviting at least 5 friends who join PoliceLink.

The first 1,000 PoliceLink members to earn one star are considered Founding Members

This user is a PoliceLink Forums Moderator

You can reach this milestone by being one of the top 100 users on the Reputation Leaderboard.

Only sworn LEOs are eligible to receive access to restricted areas.


IRELAND110: Friends

IRELAND110 You have 6 Friends.

IRELAND110: Gear

IRELAND110: Albums

IRELAND110: Groups

IRELAND110: Gifts

Beer_max80

Gun2_max80

Gun1_max80

IRELAND110

Location:
Mocksville, NC
Service:
Civilian / Other
Status:
Spouse / Family Member

IRELAND110: References

IRELAND110 has no references. Click here to add a reference for IRELAND110

IRELAND110: Activity

July 13
IRELAND110 received a gift from Pro_Cop.
Gun1_sq32
.
IRELAND110 received a gift from Pro_Cop.
Gun2_sq32
IRELAND110 received a gift from Pro_Cop.
Beer_sq32
June 29
IRELAND110 and gpd3789 are now friends.
Photo_user_banned_big

gpd3789

Comment Wall

Add this person as a friend to write on their Comment Wall.

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    over 5 years ago

    Ireland, I miss you sis. It was SO good talking to you
    last night! Keep strong sweetie.~~"IRISH"

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    SIS????????????? WHERE YOU BE? LOL!!!!!!!!!!!!!!!! I MISS YA GURRRRRRRL! (((((((((((((((((((((KRISTY))))))))))))))))))))))

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    (THE GIFTS ARE A BOGUS PL PROMOTION OF SOME SORT. Y'REALLY DON'T GET SHIT. LOL!!!!!!!!!!!!!)

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    WHERE *ARE* YOU SIS? MIA? AT THE LAKE? IGNORING ME? LOLOLOL!!!!!!!!!!! J/K! (((((((((((((((((((((((KRISTY)))))))))))))))))))))))))))))))
    TATERTOT

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    JUST HOPPIN' IN TA SAY YO! LOL!!!!!!!! I TRIED TO CALL YOU SO I'LL TRY TONIGHT *AFTER* HOUSE! I CAN'T MISS HOUSE, EVEN IF THEY'RE REPEATS. LMFAO!!!!!!!!!!!!!! HOPE YOU'RE OKAY BABE.

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    HEY SIS? WHERE YA HIDING? TSK..TSK. ;-) I'M CHARGING UP MY CELLY SO I CAN CALL YOU TONIGHT. :-D I TALKED TO "BROOKLYN SERGEANT" AND TOLD HIM ABOUT YOU AND OUR TATER, SO IF YOU GET AN INVITE FROM HIM, TOM IS A VERY NICE, RESPECTFUL NEW YAWKER! LMAOOOO!!! HE'S ON MY "PEOPLE I TALK TO THE MOST" LIST. GOD!..WHEN I FIRST JOINED I HADE PPL INVITING ME AND THEN I JUST ACCEPTED ANY OLE' 'BODY! LOL!!! I'LL HAVE TO GO THRU "MY FRIENDS" SOME DAY AND DELETE THE ONES I REALLY HAVE *NO* INTERACTION WITH. IT'S KINDA DUMB TO KEEP PPL ON A LIST IF YA DON'T EVEN TALK TO 'EM. SWEETIE, YOU AND TATER'S WEDDING PICS ARE SOOOOOOOO BEAUTIFUL! I KNOW I SEEN THEM BEFORE; BUT I JUST LOVE THEM! YOUR MONUMENT PICS ARE BEAUTIFUL; BUT VERY, VERY SAD. HE DESERVES THAT RECOGNITION AND THE BEAUTY OF THE AMERICAN FLAG ON IT, AS WELL AS YOUR WEDDING PICTURE. WHAT A DIFFERENCE IN HIS FIRST GUN AND HIS GLOCK, EH? LOL!!! WELL, I'LL CALL YOU AT LIKE 10:45P...OUR USUAL. SHOULD HAVE THE BABIE'S DOWN BY THEN. :-) LOVE YA GURLLL!!!! "IRISH"

  • Photo_user_banned_big

    gpd3789

    almost 6 years ago

    2988 Comments

    Hi Kristy and thank you for excepting my invite. So hows everything up thar in NC? I heve'nt seen that place since my processed days in the Army at Ft. Jackson.. Talk to latter Ma'am and take care of yourself...........

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    HI SIS!!! I CAN ANSWER YOU IN HERE SINCE I *CAN* REMEMBER WHAT YOU WROTE! LMAO!!! (YOU HAVE ANOTHER GOOD FRIEND IN MICHAEL, GPD3789...VERY RESPECTFUL TOWARDS WOMEN.) AND YOU ALREADY KNOW LEE IS A GOOD GUY! KLAMMY AND TONY JUST MAKE ME LAUGH SOOO MUCH! KLAMMY HAS A DRY, SARCASTIC SENCE OF HUMOUR WHICH I DIG. LOL!!! TONY, AS YOU KNOW, IS FROM AUSTRALIA. I HAVE MANY FRIENDS, TRUE FRIENDS, IN AUSTRALIA.) YUP, I THOUGHT THAT MIGHT BE YOUR NEPHEW IN THAT PIC! WHAT A DOLLFACE HE IS, EH? AWE. :`-( I'M SORRY TO HEAR YOU COULDN'T GO TO THE LAKE. GURLLL, I SWEAR IT MUST BE RAININ' ACROSS THE WHOLE U.S. OF A.!!! DANG!!!
    I WOULD SOOOOOOOOOO CALL YOU RIGHT NOW; BUT THE SIM (?) CARD IS, WELL...USELESS. WE DON'T HAVE A LANDLINE. ME OR THE BIG GUY ARE TAKIN' IT TO THE KIOSK TO GET IT LOOKED AT. (NOTICE I TYPE REDNECK SOON AS I START TALKIN' TO YOU! LMFAO!) I THINK I TOLDJA THE SARGE IN MERCER, PA PAYS FOR MY CELLY BILL, COZ I'M HIS ANGEL. LITTLE DOES HE KNOW. ;-) WELL, THE BIG GUY'S CLEANIN' GUNS, BABY CHRISTOPHER'S SLEEPIN', AND BABY DARREN IS ZOOMING AROUND THE HOUSE LIKE A MAD MAN! I'M SOOOOO GLAD TATER GOT TO KNOW WE NAMED HIM AFTER HIM! HE WAS REALLY HAPPY ABOUT THAT.
    DO YOU KNOW ANY SOUTHERN TRICKS BESIDES SHOOTING A CAT TO GET THEM TO STOP PEEING ON THE FLOOR? OUR 5 Y.O. FEMALE CAT ALL THE SUDDEN STARTED PEEING ON THE FLOOR A WHILE BACK. CERTAIN ODORS GET ME BEYOND NAUSEATED BEING PREGNANT; AND THAT'S ONE OF THEM! I SECLUDED HER IN A ROOM WITH A LITTER BOX, FOOD, WATER AND TOYS. I FIGURE I'LL KEEP HER IN THERE FOR AT LEAST A WEEK AND NATCH, GO IN AND PLAY TOYS WITH HER. ANY SUGGESTIONS? SHE'LL RUIN OUR WOOD FLOORS! CATCH YA ON THE FLIPSIDE, OR CALL YOU WHEN I GET THAT CARD THINGY STRAIGHTENED OUT. LOL!!!! LOVE YA! IRISH

  • My_house_001_max50

    lwhitesides

    almost 6 years ago

    170 Comments

    Hey Hun, I sure will! How are you doing I hope good. We all miss you here and I was told to tell you to not be a stranger we are all your brother's and sister's hun. Will back to it, I'll talk at you soon..

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    AYE! TONY WE HAVE TO GOSSIP ABOUT "SOMEONE". LMAO!!! WE ARE THICK AS THEIVES! AWWWWWWWWWWWE, MY VIEW'S NOT TAINTED DARLIN', IT'S TRUTHFUL. ROFLMAOTID!!!!!!!! I HOPE YOU HAVE A RIPPER WEEK TOO SWEETIE!!!!!! MY MONKEY FACE! HAHAHA!

  • Image1a_max50

    Tony60

    almost 6 years ago

    5064 Comments

    Hahahaha . . . thank's Dianna, I'd know you two are as thick as theives and wouldn't gossip . . . . except about ME!!!! But I knew Mrs PC would read it. *pokes out tongue* ~ any way, regardless of your tainted view of this old monkey, I still hope you have a ripper week and things are going you way. =]

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    BTW, SIS....MONKEY FACE HOOKS UP WITH EVERY CHICA ON THE BOARD. HE'S A PERVE. ROFLMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    (SIS I PUT MY RESPONCE TO YOUR POST IN MY PAGE. PPL ARE TELLING ME THAT'S HOW YA DO IT, SO I DUNNO.)
    HEY!...MONKEY FACE FROM DOWN UNDER!?! SHE AIN'T GONNA SPILL NO GOSSIP ON ME AND WOULDN'T BLAME ME FOR NUTHIN'! WE'D KICK YOUR A$$ IN A NEW YORK MINUTE. :-P pbhllllllllttttttttttttttttt.........

  • Image1a_max50

    Tony60

    almost 6 years ago

    5064 Comments

    G'day from Australia . . . so you can spill all the gossip on Dianna?? Hahahahaha Hope you're having a ripper week with much to smile about and if you don't we'll blame Pro_Cop, fair? =)

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 6 years ago

    WHERE'S MY SISTER? GURLLLLLLLLLLL, YOU'RE LIKE A STREAK OF LIGHTENING! HERE ONE MINUTE AND GONE THE NEXT! I HOPE YOU'RE OKAY, SWEETPEA! MAYBE TOMORROW I'LL GET A CHANCE TO RING YA! I THINK OF THE HOUUUUUUUUUURS I SPENT TALKIN' TO TATER. I'D PAY MONEY TO HAVE 5 MINUTES OF YACKIN' IT UP WITH HIM! HE *ALWAYS* MADE ME AND THE BIG GUY LAUGH! YOU SOUNDED SO GOOD LAST WE TALKED. GOD BLESS YOU AND KEEP LIFTING YOU UP. YOU ARE A BEAUTIFUL LADY AND DESERVE ALL GOOD THINGS IN LIFE, SIS! HUGGGGGGGGGGGGGGGGZ!!!!!!!!1