IRELAND110

Location:
Mocksville, NC
Service:
Civilian / Other
Status:
Spouse / Family Member

Comment Wall

Add this person as a friend to write on their Comment Wall.

  • Star_max160_max160_max50

    klamm143

    4 months ago

    Have a safe, blessed and HAPPY EASTER............

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    almost 7 years ago

    Ireland, I miss you sis. It was SO good talking to you
    last night! Keep strong sweetie.~~"IRISH"

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    SIS????????????? WHERE YOU BE? LOL!!!!!!!!!!!!!!!! I MISS YA GURRRRRRRL! (((((((((((((((((((((KRISTY))))))))))))))))))))))

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    (THE GIFTS ARE A BOGUS PL PROMOTION OF SOME SORT. Y'REALLY DON'T GET SHIT. LOL!!!!!!!!!!!!!)

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    WHERE *ARE* YOU SIS? MIA? AT THE LAKE? IGNORING ME? LOLOLOL!!!!!!!!!!! J/K! (((((((((((((((((((((((KRISTY)))))))))))))))))))))))))))))))
    TATERTOT

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    JUST HOPPIN' IN TA SAY YO! LOL!!!!!!!! I TRIED TO CALL YOU SO I'LL TRY TONIGHT *AFTER* HOUSE! I CAN'T MISS HOUSE, EVEN IF THEY'RE REPEATS. LMFAO!!!!!!!!!!!!!! HOPE YOU'RE OKAY BABE.

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    HEY SIS? WHERE YA HIDING? TSK..TSK. ;-) I'M CHARGING UP MY CELLY SO I CAN CALL YOU TONIGHT. :-D I TALKED TO "BROOKLYN SERGEANT" AND TOLD HIM ABOUT YOU AND OUR TATER, SO IF YOU GET AN INVITE FROM HIM, TOM IS A VERY NICE, RESPECTFUL NEW YAWKER! LMAOOOO!!! HE'S ON MY "PEOPLE I TALK TO THE MOST" LIST. GOD!..WHEN I FIRST JOINED I HADE PPL INVITING ME AND THEN I JUST ACCEPTED ANY OLE' 'BODY! LOL!!! I'LL HAVE TO GO THRU "MY FRIENDS" SOME DAY AND DELETE THE ONES I REALLY HAVE *NO* INTERACTION WITH. IT'S KINDA DUMB TO KEEP PPL ON A LIST IF YA DON'T EVEN TALK TO 'EM. SWEETIE, YOU AND TATER'S WEDDING PICS ARE SOOOOOOOO BEAUTIFUL! I KNOW I SEEN THEM BEFORE; BUT I JUST LOVE THEM! YOUR MONUMENT PICS ARE BEAUTIFUL; BUT VERY, VERY SAD. HE DESERVES THAT RECOGNITION AND THE BEAUTY OF THE AMERICAN FLAG ON IT, AS WELL AS YOUR WEDDING PICTURE. WHAT A DIFFERENCE IN HIS FIRST GUN AND HIS GLOCK, EH? LOL!!! WELL, I'LL CALL YOU AT LIKE 10:45P...OUR USUAL. SHOULD HAVE THE BABIE'S DOWN BY THEN. :-) LOVE YA GURLLL!!!! "IRISH"

  • Photo_user_banned_big

    gpd3789

    about 7 years ago

    Hi Kristy and thank you for excepting my invite. So hows everything up thar in NC? I heve'nt seen that place since my processed days in the Army at Ft. Jackson.. Talk to latter Ma'am and take care of yourself...........

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    HI SIS!!! I CAN ANSWER YOU IN HERE SINCE I *CAN* REMEMBER WHAT YOU WROTE! LMAO!!! (YOU HAVE ANOTHER GOOD FRIEND IN MICHAEL, GPD3789...VERY RESPECTFUL TOWARDS WOMEN.) AND YOU ALREADY KNOW LEE IS A GOOD GUY! KLAMMY AND TONY JUST MAKE ME LAUGH SOOO MUCH! KLAMMY HAS A DRY, SARCASTIC SENCE OF HUMOUR WHICH I DIG. LOL!!! TONY, AS YOU KNOW, IS FROM AUSTRALIA. I HAVE MANY FRIENDS, TRUE FRIENDS, IN AUSTRALIA.) YUP, I THOUGHT THAT MIGHT BE YOUR NEPHEW IN THAT PIC! WHAT A DOLLFACE HE IS, EH? AWE. :`-( I'M SORRY TO HEAR YOU COULDN'T GO TO THE LAKE. GURLLL, I SWEAR IT MUST BE RAININ' ACROSS THE WHOLE U.S. OF A.!!! DANG!!!
    I WOULD SOOOOOOOOOO CALL YOU RIGHT NOW; BUT THE SIM (?) CARD IS, WELL...USELESS. WE DON'T HAVE A LANDLINE. ME OR THE BIG GUY ARE TAKIN' IT TO THE KIOSK TO GET IT LOOKED AT. (NOTICE I TYPE REDNECK SOON AS I START TALKIN' TO YOU! LMFAO!) I THINK I TOLDJA THE SARGE IN MERCER, PA PAYS FOR MY CELLY BILL, COZ I'M HIS ANGEL. LITTLE DOES HE KNOW. ;-) WELL, THE BIG GUY'S CLEANIN' GUNS, BABY CHRISTOPHER'S SLEEPIN', AND BABY DARREN IS ZOOMING AROUND THE HOUSE LIKE A MAD MAN! I'M SOOOOO GLAD TATER GOT TO KNOW WE NAMED HIM AFTER HIM! HE WAS REALLY HAPPY ABOUT THAT.
    DO YOU KNOW ANY SOUTHERN TRICKS BESIDES SHOOTING A CAT TO GET THEM TO STOP PEEING ON THE FLOOR? OUR 5 Y.O. FEMALE CAT ALL THE SUDDEN STARTED PEEING ON THE FLOOR A WHILE BACK. CERTAIN ODORS GET ME BEYOND NAUSEATED BEING PREGNANT; AND THAT'S ONE OF THEM! I SECLUDED HER IN A ROOM WITH A LITTER BOX, FOOD, WATER AND TOYS. I FIGURE I'LL KEEP HER IN THERE FOR AT LEAST A WEEK AND NATCH, GO IN AND PLAY TOYS WITH HER. ANY SUGGESTIONS? SHE'LL RUIN OUR WOOD FLOORS! CATCH YA ON THE FLIPSIDE, OR CALL YOU WHEN I GET THAT CARD THINGY STRAIGHTENED OUT. LOL!!!! LOVE YA! IRISH

  • My_house_001_max50

    lwhitesides

    about 7 years ago

    Hey Hun, I sure will! How are you doing I hope good. We all miss you here and I was told to tell you to not be a stranger we are all your brother's and sister's hun. Will back to it, I'll talk at you soon..

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    AYE! TONY WE HAVE TO GOSSIP ABOUT "SOMEONE". LMAO!!! WE ARE THICK AS THEIVES! AWWWWWWWWWWWE, MY VIEW'S NOT TAINTED DARLIN', IT'S TRUTHFUL. ROFLMAOTID!!!!!!!! I HOPE YOU HAVE A RIPPER WEEK TOO SWEETIE!!!!!! MY MONKEY FACE! HAHAHA!

  • Image1a_max50

    Tony60

    about 7 years ago

    Hahahaha . . . thank's Dianna, I'd know you two are as thick as theives and wouldn't gossip . . . . except about ME!!!! But I knew Mrs PC would read it. *pokes out tongue* ~ any way, regardless of your tainted view of this old monkey, I still hope you have a ripper week and things are going you way. =]

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    BTW, SIS....MONKEY FACE HOOKS UP WITH EVERY CHICA ON THE BOARD. HE'S A PERVE. ROFLMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

  • Photo_user_blank_big

    Anonymous

    about 7 years ago

    (SIS I PUT MY RESPONCE TO YOUR POST IN MY PAGE. PPL ARE TELLING ME THAT'S HOW YA DO IT, SO I DUNNO.)
    HEY!...MONKEY FACE FROM DOWN UNDER!?! SHE AIN'T GONNA SPILL NO GOSSIP ON ME AND WOULDN'T BLAME ME FOR NUTHIN'! WE'D KICK YOUR A$$ IN A NEW YORK MINUTE. :-P pbhllllllllttttttttttttttttt.........

  • Image1a_max50

    Tony60

    about 7 years ago

    G'day from Australia . . . so you can spill all the gossip on Dianna?? Hahahahaha Hope you're having a ripper week with much to smile about and if you don't we'll blame Pro_Cop, fair? =)